وارنا

تماس با ما

درباره مبلمان اداری وارنا

وارنا تولید کننده تخصصی انواع صندلی‌ها، مبلمان، میز و همچنین ست‌های رومیزی است که همیشه اصول طراحی و استفاده از مواد با کیفیت و درجه یک را اولویت خود قرار داده است. وارنا با در نظر گرفتن انواع سلیقه‌ها و مطابق با نیاز بازار، انواع میز، صندلی و مبلمان را در طرح‌های مختلف تولید می‌کند. وارنا با تجربه‌ی بیش از ده سال در تولید انواع میز و صندلی و مبلمان، سعی می‌کند تولیدات خود را همیشه به روز نگه دارد و همیشه جدیدترین طرح‌های روز دنیا را تولید می‌کند تا بتواند رضایت مشتریان خود را کسب ‌کند.

خدمات مجموعه وارنا شامل انواع صندلی مدیریتی، صندلی گیمینگ، صندلی کنفرانسی، صندلی آمفی تئاتر، صندلی آموزشی، صندلی رستورانی، صندلی کارمندی، صندلی اپن، صندلی انتظار، صندلی آزمایشگاهی، میز اداری، مبل اداری، مبلمان منزل و انواع ست‌های رومیزی میباشد. از جمله ویژگی متمایز وارنا این است که همیشه باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه داده است.

وارنا با هدف حمایت از تولیدات داخلی و رعایت حقوق مشتریان و کسب رضایت آن‌ها همیشه سعی می‌کند که سفارشات مشتریان خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل دهد. همچنین در قیمت گذاری نیز، با رعایت شرایط موجود، محصولات باکیفیت خود را با قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه میکند. یکی از مهم‌ترین اهداف وارنا این است که هموطنان عزیز بتوانند باکیفیت‌ترین و به‌روزترین مدل‌های میز و صندلی را و مبلمان را در منازل و محیط‌های کاری خود استفاده کنند و مرغوب‌ترین محصولات را با قیمتی مناسب تهیه کنند.

خوشبختانه افزایش تقاضا برای محصولات وارنا و همچنین کسب رضایت مشتریان عزیز موجب شده است تا تولیدات وارنا هرروز افزایش یابد و در برابر نیازهای مردم، مسئولانه رفتار کند و در تولید محصولات خود، استفاده از مرغوب‌ترین مواد و همچنین قیمت گذاری مناسب را در اولویت خود قرار دهد. وارنا سعی میکند تا با استفاده از مدل‌های روز دنیا و بکار بردن تکنولوژی‌های جدید در تولید انواع میز، صندلی و مبلمان اداری، محیطی زیبا و دلنشین را شرکت‌ها، موسسات، دفاتر و منازل ایجاد کند. ضمن اینکه با استفاده از نیروهای مجرب و کارآزموده در خط تولید و بکارگیری بروزترین دستگاه‌های خارجی سعی می‌کند انواع میز، صندلی و مبلمان اداری و خانگی را در انواع مختلف و طرح‌های متفاوت و متناسب با همه‌ی سلیقه‌ها تولید کند و از این جهت به خوبی میتواند رضایت همه‌ی مشتریان خود را بدست آورد.

از طرفی، وارنا برای راحتی مشتریان خود اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کرده است تا بتواند با مشتریان خود در سراسر ایران به راحتی ارتباط برقرار کرده و مشتریان نیز بتوانند در سراسر ایران محصولات مورد نظر خود را ببینند و سفارشات خود را راحت‌تر از قبل ثبت کنند.

وارنا

اینستاگرام